آ

  • آزمان، نور عزتی استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]

  • آمنوروی، دکتر کازمس ری خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]

ا

  • احمدی، مریم بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]

  • اسفندیاری، رجب بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]

  • اسماعیل زاد، محیا بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]

  • اسمعیلی کردلر، دکتر مقصود ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]

  • افضلی، کتایون بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]

  • امینی، دکتر دااود تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]

  • امینی، دکتر داود تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]

  • امینی، دکتر منصور استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]

  • انورحقیقی، مهرانگیز امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]

ج

  • جاویدشاد، مهدی رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]

  • جعفرپور، علی اکبر مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]

  • جمشیدی، مهرناز تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]

ح

  • حدائق، دکتر بهی رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]

  • حسین نژاد، ساناز کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]

  • حسینی انهاری، مصطفی معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]

  • حیدرزادگان، دکتر نازیلا درام سینک آشپزخانه و طبیعت گرایی: تئاتر انگلیس پس از جنگ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 139-149]

خ

  • خددارضا، محمد رضا بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]

  • خیراندیش، گلسا نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]

ر

  • رحیمی، پردیس تحلیل گفتمان انتقادی از تلویحات سیاسی در سه ترجمه فارسی "مزرعه حیوانات" [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-74]

  • رستگار نادری، طیبه بورخس پسا استعماری: «روشنفکر استعمارشده» و «هوشیاری دوگانه» در مقالۀ«هیچ چیز از شخصیت» [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 241-263]

  • رستمی، فرزاد تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]

  • رضائی، شیرین بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]

ز

  • زارعی، عباسعلی بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]

س

  • سالمی، راضیه مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]

  • سعادتی، دکترسیامک نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]

  • سلحشور، دکتر فرزاد تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]

  • سلمانپور، علی رمان‌های برجسته، پرفروش و پیرامونی: آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانه‌ی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]

  • سیو انگ، دکتر لین استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]

ش

  • شیخ پورآهندانی، سمیه بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]

ص

  • صاحب خیر، دکتر فرناز تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]

ط

  • طالبی آشتیانی، شیوا مطالعۀ پسا‌استعماری در سه‌گانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]

ع

  • علوی، دکتر معصومه استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]

ف

  • فرجامی، دکتر هادی تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]

  • فرحزاد، فرزانه امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]

ک

  • کریم نیا، اامین تحلیل گفتمان انتقادی از تلویحات سیاسی در سه ترجمه فارسی "مزرعه حیوانات" [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-74]

  • کریمی اقدم، دکتر سعید مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]

  • کورت ییلدیز، زینب درام سینک آشپزخانه و طبیعت گرایی: تئاتر انگلیس پس از جنگ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 139-149]

  • کوهی، دکتر داود بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]

  • کوهی، دکتر داود مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]

  • کیانی پور، گلشن بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]

ل

م

  • محمدی، دکتر سعیده مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]

  • محمدی زنوزق، دکتر زهره تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]

  • مختار زاده، منیره تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]

  • مختارزاده، مهری تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]

  • ملانظر، حسین امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]

  • ملک پور، نسرین ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]

  • منصفی، رویا رمان‌های برجسته، پرفروش و پیرامونی: آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانه‌ی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]

  • مهبودی، حمید رضا کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]

  • مهروند، دکتر احد مطالعۀ پسا‌استعماری در سه‌گانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]

  • مهروند، دکتر احد بورخس پسا استعماری: «روشنفکر استعمارشده» و «هوشیاری دوگانه» در مقالۀ«هیچ چیز از شخصیت» [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 241-263]

ن

  • ناظری، شهلا تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]

و

ه

  • هاشمیان، محمود مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]

ی

  • یل شرزه، رضا مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]

  • یل شرزه، رضا رمان‌های برجسته، پرفروش و پیرامونی: آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانه‌ی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]

  • یوسفی، دکتر محمد حسین تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]